Kropstræning 1 - 3 mdr.

Kropstræningsholdene er både for mor og barn.


KLIK PÅ DET ENKELTE HOLDNR. FOR MERE INFORMATION OG TILMELDING.

Ledige pladser

Få ledige pladser

Kurset er overtegnet, men tilmeld dig alligevel og kom på venteliste

Holdnr Navn Underviser Start Slut  
28759 Kropstræning 1 - 3 mdr. efter fødsel Eva Bernhardt 11‑12‑2018 09:30 22‑01‑2019
Se mere   Luk  
Se mere   Luk  

Træning 1-3 mdr. efter fødslen

  • Du er blevet mor for nylig
  • Du vil gerne generobre din krop med hensigtsmæssig og effektiv træning i selskab med andre nyblevne mødre
  • Du har selvfølgelig dit barn med

Under og efter graviditeten bliver dine mavemuskler mindre funktionelle, ryggen belastes mere end sædvanligt, og din bækkenbund er udsat, både mens du er gravid og under selve fødslen.

På dette træningshold har vi især fokus på disse områder for at komme i form igen men også for at forebygge gener senere hen. Herudover vil der være pulstræning uden hop og løb samt styrketræning af arme og ben.

Det er vigtigt, at din genoptræning efter fødslen foregår målrettet og med mulighed for individuel vejledning af en erfaren underviser. Det får du på apa!

Holdet er ren træning for mor, og der vil ikke være planlagte aktiviteter med og for dit barn. Børnene hygger sig på madrasser i lokalet og har masser at kigge på og blive stimuleret af, og der er naturligvis plads til at give mad og pusle dit barn i løbet af undervisningen.

Det er en god ide at bruge gode træningssko, da fødderne ofte er udfordret et godt stykke tid efter graviditeten.

Hvis du efter dette hold har lyst til at fortsætte din træning, kan du tilmelde dig holdet Træning 3-6 mdr. efter fødslen, hvor tempoet sættes op og intensiteten øges, men stadig under kyndig og individuel vejledning.

Gå til holdsiden for mere info
Holdnummer: 28759
Status: Igangsat
Første møde: 11-12-2018 09:30
Mødegange: 5
Lektioner: 14
Undervisere: Eva Bernhardt
Priser:
Almen DKK 690,00
SU modtagere/lærlinge med bopæl i Frb./Kbh DKK 610,00
A-ledige med bopæl i Frb./Kbh. Kommune DKK 610,00
29711 Kropstræning 1 - 3 mdr. efter fødsel Eva Bernhardt 29‑01‑2019 09:30 05‑03‑2019
Se mere   Luk  
Se mere   Luk  

Træning 1-3 mdr. efter fødslen

  • Du er blevet mor for nylig
  • Du vil gerne generobre din krop med hensigtsmæssig og effektiv træning i selskab med andre nyblevne mødre
  • Du har selvfølgelig dit barn med

Under og efter graviditeten bliver dine mavemuskler mindre funktionelle, ryggen belastes mere end sædvanligt, og din bækkenbund er udsat, både mens du er gravid og under selve fødslen.

På dette træningshold har vi især fokus på disse områder for at komme i form igen men også for at forebygge gener senere hen. Herudover vil der være pulstræning uden hop og løb samt styrketræning af arme og ben.

Det er vigtigt, at din genoptræning efter fødslen foregår målrettet og med mulighed for individuel vejledning af en erfaren underviser. Det får du på apa!

Holdet er ren træning for mor, og der vil ikke være planlagte aktiviteter med og for dit barn. Børnene hygger sig på madrasser i lokalet og har masser at kigge på og blive stimuleret af, og der er naturligvis plads til at give mad og pusle dit barn i løbet af undervisningen.

Det er en god ide at bruge gode træningssko, da fødderne ofte er udfordret et godt stykke tid efter graviditeten.

Hvis du efter dette hold har lyst til at fortsætte din træning, kan du tilmelde dig holdet Træning 3-6 mdr. efter fødslen, hvor tempoet sættes op og intensiteten øges, men stadig under kyndig og individuel vejledning.

Gå til holdsiden for mere info
Holdnummer: 29711
Status: Igangsat
Første møde: 29-01-2019 09:30
Mødegange: 5
Lektioner: 14
Undervisere: Eva Bernhardt
Priser:
Almen DKK 690,00
SU modtagere/lærlinge med bopæl i Frb./Kbh DKK 610,00
A-ledige med bopæl i Frb./Kbh. Kommune DKK 610,00
29712 Kropstræning 1 - 3 mdr. efter fødsel Eva Bernhardt 12‑03‑2019 09:30 09‑04‑2019
Se mere   Luk  
Se mere   Luk  

Træning 1-3 mdr. efter fødslen

  • Du er blevet mor for nylig
  • Du vil gerne generobre din krop med hensigtsmæssig og effektiv træning i selskab med andre nyblevne mødre
  • Du har selvfølgelig dit barn med

Under og efter graviditeten bliver dine mavemuskler mindre funktionelle, ryggen belastes mere end sædvanligt, og din bækkenbund er udsat, både mens du er gravid og under selve fødslen.

På dette træningshold har vi især fokus på disse områder for at komme i form igen men også for at forebygge gener senere hen. Herudover vil der være pulstræning uden hop og løb samt styrketræning af arme og ben.

Det er vigtigt, at din genoptræning efter fødslen foregår målrettet og med mulighed for individuel vejledning af en erfaren underviser. Det får du på apa!

Holdet er ren træning for mor, og der vil ikke være planlagte aktiviteter med og for dit barn. Børnene hygger sig på madrasser i lokalet og har masser at kigge på og blive stimuleret af, og der er naturligvis plads til at give mad og pusle dit barn i løbet af undervisningen.

Det er en god ide at bruge gode træningssko, da fødderne ofte er udfordret et godt stykke tid efter graviditeten.

Hvis du efter dette hold har lyst til at fortsætte din træning, kan du tilmelde dig holdet Træning 3-6 mdr. efter fødslen, hvor tempoet sættes op og intensiteten øges, men stadig under kyndig og individuel vejledning.

Gå til holdsiden for mere info
Holdnummer: 29712
Status: Igangsat
Første møde: 12-03-2019 09:30
Mødegange: 5
Lektioner: 14
Undervisere: Eva Bernhardt
Priser:
Almen DKK 690,00
SU modtagere/lærlinge med bopæl i Frb./Kbh DKK 610,00
A-ledige med bopæl i Frb./Kbh. Kommune DKK 610,00