Kropstræning 6 - 12 mdr. efter fødsel

Træning 6-12 mdr. efter fødslen

  • Du vil træne, så du mærker hjertet banke og sveden pible
  • Du får energi og velvære gennem motion
  • Du ønsker at flytte grænserne endnu mere, for hvad din krop kan efter graviditet og fødsel 

Vi starter med opvarmning og konditionstræning med hop, løb, trappeløb, ”pinebænk”, bold og sjipning. Herefter er der stræk af ben og styrketræning af mave, balder, ryg og skulder. Du får også trænet bækkenbunden hver gang. Krops- og bevægelsesbevidsthed indgår som en naturlig del af undervisningen, så vi ikke laver skader. 

Det er vigtigt, at din genoptræning efter fødslen er målrettet og under vejledning af en erfaren underviser. Det får du på apa! 

Holdet er ren træning for mor, og der vil ikke være planlagte aktiviteter med og for dit barn. Børnene hygger sig på madrasser i lokalet og har masser at kigge på og kalder, når de har brug for dig.

Husk gode, stødabsorberende træningssko, da fødderne ofte er udfordret et godt stykke tid efter graviditeten. 

Har du efter dette hold lyst til at fortsætte din træning, kan du tilmelde dig lignende træning hos Eva Bernhardt tirsdag eller torsdag aften eller lørdag morgen.

Medbring stødabsorberende sko.

Træning 6-12 mdr. efter fødslen

  • Du vil træne, så du mærker hjertet banke og sveden pible
  • Du får energi og velvære gennem motion
  • Du ønsker at flytte grænserne endnu mere, for hvad din krop kan efter graviditet og fødsel 

Vi starter med opvarmning og konditionstræning med hop, løb, trappeløb, ”pinebænk”, bold og sjipning. Herefter er der stræk af ben og styrketræning af mave, balder, ryg og skulder. Du får også trænet bækkenbunden hver gang. Krops- og bevægelsesbevidsthed indgår som en naturlig del af undervisningen, så vi ikke laver skader. 

Det er vigtigt, at din genoptræning efter fødslen er målrettet og under vejledning af en erfaren underviser. Det får du på apa! 

Holdet er ren træning for mor, og der vil ikke være planlagte aktiviteter med og for dit barn. Børnene hygger sig på madrasser i lokalet og har masser at kigge på og kalder, når de har brug for dig.

Husk gode, stødabsorberende træningssko, da fødderne ofte er udfordret et godt stykke tid efter graviditeten. 

Har du efter dette hold lyst til at fortsætte din træning, kan du tilmelde dig lignende træning hos Eva Bernhardt tirsdag eller torsdag aften eller lørdag morgen.

Medbring stødabsorberende sko.


Tilmeld nu

Info

Holdnummer: 29771
Status: Igangsat
Første møde: 11-12-2019 09:30
Mødegange: 6
Lektioner: 15
Undervisere: Eva Bernhardt
Priser:
Almen DKK 790,00
SU modtagere/lærlinge med bopæl i Frb./Kbh DKK 710,00
A-ledige med bopæl i Frb./Kbh. Kommune DKK 710,00

Mødegange

Start Slut Lektioner Lokale Sted
11-12-2019 09:30 11-12-2019 11:20 2,50 Lokale 1 apa
18-12-2019 09:30 18-12-2019 11:20 2,50 Lokale 1 apa
08-01-2020 09:30 08-01-2020 11:20 2,50 Lokale 1 apa
15-01-2020 09:30 15-01-2020 11:20 2,50 Lokale 1 apa
22-01-2020 09:30 22-01-2020 11:20 2,50 Lokale 1 apa
29-01-2020 09:30 29-01-2020 11:20 2,50 Lokale 1 apa
  • Start: 11-12-2019 09:30
    Slut: 11-12-2019 11:20
    Lektioner: 2,50
    Lokale: Lokale 1
    Sted: apa
  • Start: 18-12-2019 09:30
    Slut: 18-12-2019 11:20
    Lektioner: 2,50
    Lokale: Lokale 1
    Sted: apa
  • Start: 08-01-2020 09:30
    Slut: 08-01-2020 11:20
    Lektioner: 2,50
    Lokale: Lokale 1
    Sted: apa
  • Start: 15-01-2020 09:30
    Slut: 15-01-2020 11:20
    Lektioner: 2,50
    Lokale: Lokale 1
    Sted: apa
  • Start: 22-01-2020 09:30
    Slut: 22-01-2020 11:20
    Lektioner: 2,50
    Lokale: Lokale 1
    Sted: apa
  • Start: 29-01-2020 09:30
    Slut: 29-01-2020 11:20
    Lektioner: 2,50
    Lokale: Lokale 1
    Sted: apa

Find vej

Adresse:
apa
(Lokale 1)
Borgervænget 7 A
2100 København Ø