Kropstræning 1 - 3 mdr. efter fødsel

Træning 1-3 mdr. efter fødslen

  • Du er blevet mor for nylig
  • Du vil gerne generobre din krop med hensigtsmæssig og effektiv træning i selskab med andre nyblevne mødre
  • Du har selvfølgelig dit barn med

Under og efter graviditeten bliver dine mavemuskler mindre funktionelle, ryggen belastes mere end sædvanligt, og din bækkenbund er udsat, både mens du er gravid og under selve fødslen.

På dette træningshold har vi især fokus på disse områder for at komme i form igen men også for at forebygge gener senere hen. Herudover vil der være pulstræning uden hop og løb samt styrketræning af arme og ben.

Det er vigtigt, at din genoptræning efter fødslen foregår målrettet og med mulighed for individuel vejledning af en erfaren underviser. Det får du på apa!

Holdet er ren træning for mor, og der vil ikke være planlagte aktiviteter med og for dit barn. Børnene hygger sig på madrasser i lokalet og har masser at kigge på og blive stimuleret af, og der er naturligvis plads til at give mad og pusle dit barn i løbet af undervisningen.

Det er en god ide at bruge gode træningssko, da fødderne ofte er udfordret et godt stykke tid efter graviditeten.

Hvis du efter dette hold har lyst til at fortsætte din træning, kan du tilmelde dig holdet Træning 3-6 mdr. efter fødslen, hvor tempoet sættes op og intensiteten øges, men stadig under kyndig og individuel vejledning.

Medbring stødabsorberende sko.

Træning 1-3 mdr. efter fødslen

  • Du er blevet mor for nylig
  • Du vil gerne generobre din krop med hensigtsmæssig og effektiv træning i selskab med andre nyblevne mødre
  • Du har selvfølgelig dit barn med

Under og efter graviditeten bliver dine mavemuskler mindre funktionelle, ryggen belastes mere end sædvanligt, og din bækkenbund er udsat, både mens du er gravid og under selve fødslen.

På dette træningshold har vi især fokus på disse områder for at komme i form igen men også for at forebygge gener senere hen. Herudover vil der være pulstræning uden hop og løb samt styrketræning af arme og ben.

Det er vigtigt, at din genoptræning efter fødslen foregår målrettet og med mulighed for individuel vejledning af en erfaren underviser. Det får du på apa!

Holdet er ren træning for mor, og der vil ikke være planlagte aktiviteter med og for dit barn. Børnene hygger sig på madrasser i lokalet og har masser at kigge på og blive stimuleret af, og der er naturligvis plads til at give mad og pusle dit barn i løbet af undervisningen.

Det er en god ide at bruge gode træningssko, da fødderne ofte er udfordret et godt stykke tid efter graviditeten.

Hvis du efter dette hold har lyst til at fortsætte din træning, kan du tilmelde dig holdet Træning 3-6 mdr. efter fødslen, hvor tempoet sættes op og intensiteten øges, men stadig under kyndig og individuel vejledning.

Medbring stødabsorberende sko.


Tilmeld nu

Info

Holdnummer: 30723
Status: Igangsat
Første møde: 07-01-2020 10:30
Mødegange: 4
Lektioner: 11
Undervisere: Eva Bernhardt
Priser:
Almen DKK 550,00
SU modtagere/lærlinge med bopæl i Frb./Kbh DKK 490,00
A-ledige med bopæl i Frb./Kbh. Kommune DKK 490,00

Mødegange

Start Slut Lektioner Lokale Sted
07-01-2020 10:30 07-01-2020 12:30 2,75 Lokale 1 apa
14-01-2020 10:30 14-01-2020 12:30 2,75 Lokale 1 apa
21-01-2020 10:30 21-01-2020 12:30 2,75 Lokale 1 apa
28-01-2020 10:30 28-01-2020 12:30 2,75 Lokale 1 apa
  • Start: 07-01-2020 10:30
    Slut: 07-01-2020 12:30
    Lektioner: 2,75
    Lokale: Lokale 1
    Sted: apa
  • Start: 14-01-2020 10:30
    Slut: 14-01-2020 12:30
    Lektioner: 2,75
    Lokale: Lokale 1
    Sted: apa
  • Start: 21-01-2020 10:30
    Slut: 21-01-2020 12:30
    Lektioner: 2,75
    Lokale: Lokale 1
    Sted: apa
  • Start: 28-01-2020 10:30
    Slut: 28-01-2020 12:30
    Lektioner: 2,75
    Lokale: Lokale 1
    Sted: apa

Find vej

Adresse:
apa
(Lokale 1)
Borgervænget 7 A
2100 København Ø